V mé jedinečnosti je má síla.

Všeobecné smluvní podmínky


Článek I

ÚVODNÍ USTANOVENÍ

1. Všeobecné smluvní podmínky spolku Alter Edu, z.s. se sídlem Třešňovka 101, 252 62 Horoměřice, IČO 07677154 (dále jen "pořadatel") upravují vzájemné smluvní vztahy mezi pořadatelem a zákazníkem, kterým může být jak fyzická tak právnická osoba, v souladu s příslušnými ustanoveními obecně závazných právních předpisů České republiky, jako je zejména Občanský zákoník.

2. Všeobecné smluvní podmínky (dále jen "podmínky") jsou nedílnou součástí přihlášky na všechny dětské akce pořádané pořadatelem (kurzy, dětské tábory, víkendové akce a jednodenní výlety) a spolu s ní tvoří smluvní dokumentaci mezi pořadatelem a zákazníkem.

Článek II

SMLUVNÍ VZTAH

1. Účastníkem smluvního vztahu je na jedné straně pořadatel a na straně druhé zákazník, kterým je zákonný zástupce účastníka akce, který přihlášku podepsal (dále jen zákazník).

2. Předmětem smluvního vztahu, ve kterém jsou práva a povinnosti smluvních stran upravovány těmito podmínkami, je ze strany pořadatele zajištění pro zákazníka řádného průběhu pořádané akce pro zákazníkem přihlášenou nezletilou osobu (dále též "dítě" nebo "účastník") v souladu s těmito podmínkami a relevantními právními předpisy.

3. Smluvní vztah mezi zákazníkem a pořadatelem vzniká okamžikem potvrzení přihlášky na akci (dále jen "přihláška" nebo "přihláška na akci") pořadatelem, které pořadatel vystaví na základě zákazníkem řádně vyplněné přihlášky na akci doručené pořadateli a po zaplacení ceny akce. Toto potvrzení zašle pořadatel zpravidla elektronicky na emailovou adresu uvedenou na přihlášce. Pořadatel si vyhrazuje právo na odmítnutí přihlášky, zejména z důvodů naplnění kapacity akce. Zákazník podpisem přihlášky odpovídá za to, že je oprávněn dítě na akci přihlásit a poslat.

4. Ustanovení přihlášky, která jsou odchylná od těchto podmínek, mají před těmito podmínkami přednost.

Článek III

CENOVÉ A PLATEBNÍ PODMÍNKY

1. Pořadatel má právo na zaplacení účastnického poplatku zákazníkem ve výši celkové ceny akce (dále i dříve jen "cena akce" nebo "cena") před poskytnutím plnění zákazníkovi a zákazník je povinen uhradit cenu akce před jejím konáním ve splatnosti dle těchto podmínek.

2. Celková cena akce zahrnuje, kromě poskytovaných služeb dle čl. IV podmínek i administrativní poplatek (zejména na výdaje na kancelář, administrativu, související výdaje, apod.) a cenu za další zákazníkem v přihlášce objednané služby. Celková cena akce je splatná do 14 dnů od vystavení zálohové faktury pořadatelem a jejím zasláním zákazníkovi.

3. Cena akce je závazně uvedena na webu akce, je-li cena časově rozlišena, je rozhodné datum odeslání přihlášky. Toto platí pouze při řádném dodržení splatnosti 14 dnů. Pokud je splatnost takovéto faktury nedodržena, platí cena, která je aktuální v době zaplacení akce. Datem zaplacení se rozumí datum připsání řádně provedené platby ve prospěch účtu pořadatele.

4. Způsoby úhrady celkové ceny akce:

- převodem na účet pořadatele č.: 2801546678/2010 vedený Fio banka, a.s.,

- v hotovosti na účet č.: 2801546678/2010 na pobočkách Fio banky.

5. Pořadatel a zákazník se podpisem přihlášky dohodli, že pořadatel má právo jednostranným úkonem zvýšit cenu služeb uvedenou v podmínkách pouze v případě, že dojde ke zvýšení Daně z přidané hodnoty v položkách týkajících se akce nebo jiných povinných plateb do veřejného rozpočtu nebo plateb přímo souvisejících s odběrem energií ze strany dodavatelů (zejména elektřina, voda, pohonné hmoty). Pořadatel je v takovém případě povinen informovat zákazníka o změně ceny, a to na jeho emailovou adresu uvedenou v přihlášce. Zákazník je povinen do 14 dnů od oznámení o zvýšení ceny uhradit rozdíl v ceně. Při porušení tohoto závazku ze strany zákazníka má pořadatel právo odstoupit od smluvního vztahu založeného na základě přihlášky na akci.

Článek IV

ROZSAH SLUŽEB

1. Termín akce je uveden na přihlášce na akci a rozumí se jím období mezi dnem nástupu na akci uvedeným v přihlášce a dnem ukončení akce uvedeným v přihlášce. Konkrétní místo konání akce a čas a místo začátku a skončení je uvedeno v přihlášce na danou akci. Uvedený konkrétní čas se zákazník zavazuje dodržet, veškeré náklady spojené s nedodržením času zákazníkem nese zákazník.

2. Poskytované služby akcí pořádaných jako dětské tábory, není-li pořadatelem u konkrétní akce stanoveno (např. v přihlášce nebo na webu) jinak:

ubytování

strava a 5 x denně pitný režim

odborný a zdravotnický dozor

Za nevyužití služeb účastníkem se náhrada neposkytuje.

ZMĚNY SLUŽEB

1. Pořadatel je oprávněn provést změny sjednaných služeb, tj. zejména měnit dobu konání akce, program, místo konání, objekt ubytování, apod., pouze v případech, které úmyslně nezpůsobil, tedy nastanou-li okolnosti, které pořadateli brání poskytnout služby podle předem sjednaných podmínek.

2. V případě změny ubytovací kapacity se ubytování uskuteční v objektu stejné kategorie. Další nároky vůči pořadateli jsou vyloučeny. Změny je pořadatel povinen oznámit zákazníkovi emailem bez zbytečného odkladu poté, co se o nich dozví.

Článek V

PRÁVA A POVINNOSTI POŘADATELE

1. Pořadatel je povinen pravdivě a řádně informovat zákazníka o všech skutečnostech týkajících se sjednaných služeb, které jsou pro zákazníka důležité a které jsou pořadateli známé, zejména informovat o zdravotním stavu dítěte.

2. Pořadatel je povinen poskytnout služby v rozsahu uvedeném v článku IV. a zároveň si vyhrazuje právo na úpravu programu nebo časového harmonogramu akce z důvodu tzv. vyšší moci.

Z důvodu tzv. vyšší moci (např. povodeň v místě konání akce, infekce bránící pořádání či pokračování akce, rozhodnutí státního orgánu o uzavření akce zdůvodů stojících mimo pořadatele, např. infekční onemocnění dětí či vedoucích apod.) je pořadatel oprávněn akci nepořádat nebo ji ukončit bez nároku zákazníka na vrácení ceny akce.

3. Pořadatel není povinen poskytnout zákazníkovi plnění nad rámec jemu předem potvrzených služeb.

4. Pořadatel má právo před započetím akce nebo po jejím započetí odstoupit od sjednaných podmínek v důsledku poskytnutí nepravdivých nebo neúplných údajů zákazníkem.

5. Pořadatel má právo vyloučit účastníka v průběhu trvání akce z těchto důvodů :

- zhorší-li se zdravotní stav účastníka tak, že léčení nebude možné (dle táb. zdravotníka či lékaře) v prostorách areálu konání akce nebo bude jeho zdravotní stav ohrožovat zdravotní stav ostatních účastníků (zejména infekční onemocnění, úraz, podezření na nemoc či úraz, apod.),

- pokud účastník bude přechovávat nebo požívat alkoholické nápoje, cigarety nebo jiné návykové látky,

- pokud účastník svévolně opustí areál konání akce nebo program,

- pokud účastník bude svojí agresivitou nebo jiným způsobem nebezpečný sobě nebo ostatním účastníkům,

- pokud účastník nebude respektovat řád akce a pokyny výchovných pracovníků,

- v důsledku poskytnutí nesprávných či neúplných údajů zákazníkem.

V případě vyloučení účastníka z výše uvedených důvodů hradí zákazník veškeré náklady spojené s ukončením pobytu vyloučeného účastníka (např. sankce hrazené pořadatelem třetím stranám). Pořadatel v těchto případech nevrací alikvotní část ceny akce ani případných dalších zákazníkem či účastníkem uhrazených služeb a nelze použít storno pojištění.

V případě, že pořadatel rozhodne o ukončení pobytu dítěte, zákonný zástupce zajistí odvoz dítěte z akce nejpozději do 24 hodin od okamžiku, kdy mu zástupce pořadatele informaci o vyloučení účastníka sdělí. Zákonný zástupce se zavazuje uhradit škody a veškeré náklady související s dopravou dítěte zákonnému zástupci pokud si dítě včas sám nevyzvedne (zejména cestovné dítěte i výchovného personálu).

6. Pořadatel má právo na stornovací poplatky (dále též "storno poplatky") z ceny akce (poplatek účtovaný k tíži zákazníka při zrušení přihlášení účastníka na akci nebo při nenastoupení), a to ve výši: 0% při zrušení přihlášení více než 2 měsíce před nástupem na akci, 50% při zrušení mezi 2 měsíci až 1 měsícem včetně před datem nástupu na akci, 100% při zrušení méně než 1 měsíc před nástupem na akci a při nenastoupení. V případě, že zákazník již uhradil část nebo celou cenu akce, má pořadatel právo bez dalšího započíst svoji pohledávku na storno poplatky proti pohledávce zákazníka na vrácení zbylé části jím uhrazené ceny akce.

7. Součástí služby není doprava účastníků na akci.

PRÁVA A POVINNOSTI ZÁKAZNÍKA

1. Zákazník má právo na řádné poskytnutí sjednaných a zaplacených služeb uvedených v článku IV.

2. Zákazník má právo vyžadovat od pořadatele informace o všech skutečnostech, které se dotýkají smluvně sjednaných a zaplacených služeb uvedených v článku IV.

3. Zákazník má právo zrušit svou objednávku kdykoliv před započetím akce. Zrušení musí být provedeno písemně, doporučeným dopisem, na adresu pořadatele nebo prostřednictvím e-mailu info@alteredu.cz. Za doručený e-mail se považuje e-mail, na který pořadatel odpoví, že ho přijal. Bez tohoto potvrzení se e-mail považuje za nedoručený. Pro určení doby zrušení je rozhodující doručení písemného oznámení o zrušení přihlášení účastníka pořadateli. Způsoby zrušení objednávky a k němu se vztahujících storno poplatků se řídí Článkem V, § 1, odst. 6.

5. Zákazník je oprávněn písemně oznámit pořadateli, nejpozději ve lhůtě 7 dnů před nástupem, že se akce místo přihlášeného účastníka zúčastní jiná osoba (dále jen náhradník) v tomto oznámení uvedená splňující předpoklady pro účastníka akce. Dnem doručení oznámení se náhradník stává účastníkem za podmínky písemného souhlasu jeho zákonného zástupce s účastí účastníka na akci formou řádně vyplněné přihlášky. Původní zákazník a zákonný zástupce náhradníka společně a nerozdílně odpovídají za zaplacení ceny akce. Úhradu nákladů, které pořadateli v souvislosti se změnou účastníka vzniknou, pořadatel nepožaduje.

Článek VI.

POJIŠTĚNÍ

1. V ceně akce není zahrnuto úrazové pojištění účastníka tábora.
Pořadatel doporučuje zákazníkům sjednat si toto pojištění u pojišťovny.

2. V ceně akce není zahrnuto pojištění proti storno poplatkům ani jiné druhy pojištění. Pořadatel doporučuje zákazníkům sjednat si toto pojištění u pojišťovny.

Článek VII.

SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

1. Přihlášením na akci bere zákazník na vědomí informaci o zpracování jeho osobní údajů spolkem Alter Edu, z.s. se sídlem Třešňovka 101, 252 62 Horoměřice, IČO 07677154 (dále také jen "správce").

2. Osobními údaji se rozumí údaje obsažené v přihlášce na akci, tj. fakturační údaje, jméno, příjmení, adresa rodiče a dítěte, datum narození dítěte, e-mailová adresa a telefonní číslo rodiče. Tyto osobní údaje bude správce za účelem pořádání akce, nejdéle po dobu jednoho roku od okamžiku ukončení akce.

3. Osobní údaje bude správce zpracovávat manuálně i automaticky přímo prostřednictvím svých zaměstnanců a dále zpracovatelů pověřených správcem.

4. Zákazník tímto souhlasem poskytuje své osobní dobrovolně. Jako subjekt údajů má na základě předpisů právo přístupu ke svým osobním údajům zpracovávaným správcem (tedy ve smyslu § 12 zákona právo na poskytnutí informace o účelu zpracování, rozsahu zpracovávaných osobních údajů a jejich zdroji, povaze zpracování a příjemci či příjemcích osobních údajů) a právo na jejich opravu nebo výmaz, od 25. 5. 2018 pak právo na omezení zpracování, právo vznést námitku a právo na přenositelnost jeho údajů. Dále má v případě, že zpracování jeho osobních údajů je v rozporu s ochranou jeho soukromého a osobního život nebo v rozporu se zákonem, právo požadovat od správce nebo zpracovatele vysvětlení a odstranění takto vzniklého stavu. Zejména se může jednat o blokování, provedení opravy, doplnění nebo likvidaci osobních údajů. Má také právo podat stížnost u dozorového orgánu a právo tento souhlas se zpracováním osobních údajů odvolat.

Článek VIII.

ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

1. Zákazník svým podpisem přihlášky na akci stvrzuje, že souhlasí s těmito podmínkami, že těmto podmínkám rozumí a v plném rozsahu je přijímá a zavazuje se je dodržovat.

2. Svým podpisem přihlášky zákazník dále stvrzuje správnost v ní uvedených údajů a svoji připravenost doložit na výzvu pořadatele správnost tam uvedených údajů.

3. Tyto podmínky vstupují v platnost a účinnost dne 1.1.2019.

Libor Webster, předseda spolku Alter Edu z.s.

Vytvořte si webové stránky zdarma!